Dita

Dita is van en voor hockeyers. En dat merk je. Dita weet wat spelers nodig hebben voor topprestaties. Maar ook hoe zij dat willen, in techniek en uitstraling. Niet voor niets kiezen bekende tophockeyers al jaren voor Dita, met internationaal succes. Dita biedt kwaliteit, innovatie én design. Met een deskundig, professioneel en enthousiast team staan wij klaar voor onze sportdetaillisten en de hockeyspelers. Onze jarenlange ervaring in de hockeysport maakt dat je op Dita kunt rekenen. Zowel op topniveau, als voor recreanten. Want waar en hoe je ook speelt: je matieraal en kleding zijn belangrijk. Daar moet je op vertrouwen.  Voel je goed met Dita.

*Bron: http://www.dita.nl/ 

Grays

Grays is opgericht in Cambridge door wereldkampioen racquetball H.J. Gray in 1855 en heeft een wereldwijde reputatie opgebouwd met kwaliteits sport materiaal; met name voor hockey, racquets en cricket (onder het merk Gray-Nicolls). Het bedrijf is nog altijd in handen van de familie Gray en wordt nu bestuurd door de 5e generatie.

De Grays hockey kennis is te zien op de velden. Van het winnende Pakistaanse team in de allereerste WK hockey tot de Olympische Spelen in Rio de Janeiro – Grays sticks zijn al decennia lang de keuze van toonaangevende internationals.

*Bron: http://www.grays.nl/klantenservice/historie/

Asics

Asics staat als onbetwist vooraanstaand merk voor hardloopschoenen voor zowel fanatieke sporters als professionele atleten vooraan de wereldmarkt van sportprestaties. Of het nu een professioneel sportevenement betreft, de Olympische Spelen of gewoon een rondje in het park, ASICS is dé keuze bij uitstek voor de doorgewinterde hardloper voor een optimaal comfort, perfecte steun en een prachtige tijd. De recentelijke 10-jarige jubilea van haar twee vooraanstaande, prijswinnende schoenen, de GEL-NIMBUS en de GEL-KAYANO, tonen de levensduur en toewijding die het merk toebedeeld krijgt door sporters overal ter wereld.

Buiten de hardlooparena heeft ASICS ook stappen gezet binnen de ontwikkeling van ander schoeisel. De revolutionaire ASICS rugby- en footballserie bevat als allereerste merk technologieën om blessures te voorkomen. ASICS is ongekend voor technische superioriteit en een robuuste kwaliteit. Deze maatstaven hebben het bedrijf in 1949 op de kaart gezet en zullen pijlers van het merk blijven terwijl het in de 21ste eeuw blijft innoveren en doorontwikkelen.

*Bron: http://www.asics.com/nl/nl-nl/history# 

Osaka

Anders dan de naam doet vermoeden (Osaka is de op twee na grootste stad van Japan), is Osaka Hockey een Belgisch sport- en modemerk. Het bestaat pas vier jaar, maar is er in korte tijd in geslaagd een rol van betekenis te spelen binnen de internationale sportbranche. Niet alleen met hockeysticks, maar ook met schoenen, modieuze sportkleding en trendy accessoires zoals koptelefoons, speakers en rugzakken. Osaka Hockey wil dan ook nadrukkelijk niet alleen worden gezien als merk voor hockeyers,  maar als merk voor ‘iedereen’. De stijl van Osaka Hockey is casual en bedoeld voor met name een doelgroep tussen de 14 en 29 jaar. Felle kleuren en opvallende logo’s moeten het hippe imago van het merk versterken. Naast ‘hip’ en ‘cool’ speelt kwaliteit ook een belangrijke rol. De producten van Osaka Hockey worden met zorg en oog voor detail gemaakt en moeten jarenlang meekunnen.

Osaka Hockey begon in 2011 in eerste instantie als merk voor alleen hockeysticks en hockeytassen. Het werd opgericht door Stephen Butler (voormalig Iers hockeyinternational) en zakenman Frank Boschman. Al binnen een jaar lanceerde Osaka Hockey een eigen lijn met kleding en bijpassende accessoires. Naast hockeytassen, worden er inmiddels ook laptoptassen, rugzakken en sporttassen gemaakt. Osaka Hockey wordt in diverse landen verkocht, waaronder ook Nederland, Groot-Brittannië, Ierland, Duitsland, Australië en Amerika. Het hoofdkantoor staat in het Belgische Merksem.

*Bron https://shop.osakaworld.com/

The Indian Marahadja

The Indian Maharadja is een Nederlands lifestyle hockeymerk, opgericht in Amsterdam in 2009. De merkbeleving is gebaseerd op ‘East meets West’; geïnspireerd door oosterse mystiek en westerse eigentijdse designs.

The Indian Maharadja ondersteunt sporters bij het bereiken van hun persoonlijke doelen door als sportmerk te staan voor hoge kwaliteit, innovatie, beleving en kenmerkende designs. In korte tijd is The Indian Maharadja uitgegroeid tot een van de populairste hockeymerken.

Met kleurrijke jeugdsticks en strakke professionele sticks is de collectie van The Indian Maharadja geschikt voor elke sporter. Naast hockeysticks is er een ruim assortiment accessoires, protectie, tassen en sportkleding.

The Indian Maharadja: PLAY YOUR PART !

*Bron https://www.indianmaharadja.nl/

Sterker door strijd

Contact